ייפוי כוח מתמשך

חורטים לכם את המפתח, לעתיד טוב יותר

אחד המפתחות לעתיד מוצלח ובריא הוא ההבנה שההתבגרות בלתי נמנעת, והיא תביא עימה את הברכות אבל גם את הקשיים האופייניים לה. למרות שלא נעים לחשוב על כך, אין לדעת מה ילד יום וייתכן שבשל מחלה, תאונה או אובדן צלילות – נזדקק בעתיד לאדם שינהל את עניינינו האישיים והכלכליים. תוך תקווה גדולה שלא להגיע לשם, כדאי לדאוג להסדיר את העניינים הללו מוקדם ככל הניתן כדי לפזר ולו במעט, את הערפל הכבד המטמין את עתידנו.

עבור הסוגייה הזו בדיוק, הומצא ייפוי הכוח המתמשך.  

ייפוי כוח מתמשך, מאפשר לכל בגיר בישראל להסמיך מראש אדם אחר כאפוטרופוס לגופו או לרכושו, אם חלילה יפקוד אותו מצב בריאותי שימנע ממנו לנהל את ענייניו בעצמו. ייפוי כוח מתמשך יאפשר לכם לקבוע באופן מפורט מה ייעשה ברכושכם במצב זה ואפילו איזה טיפול רפואי תקבלו והיכן – כל זאת, גם אם בזמן אמת לא תוכלו להודיע באופן ישיר על רצונכם בעניינים אלו. באמצעות ההליך, תוכלו להסדיר מראש את היחסים בין בני המשפחה ולמנוע מחלוקות ואי הבנות.

ייפוי כוח מתמשך הוא זכות, ואולי אפילו חובה – כדי להבטיח עתיד בטוח, בריא ונהיר יותר.

יתרונותיו הרבים של ייפוי כוח מתמשך:

החלטות שתיקחו היום ישרתו אתכם בעתיד- אל תצטער/י ותגיד/י חבל שלא עשיתי, תעשי/ה היום.

משרדה של עו"ד חדד בעל הסמכה מיוחדת מהאפוטרופוס הכללי לעריכת ייפוי כוח מתמשך, מוזמנים לפגישת ייעוץ שבה נתכנן מראש את עתידכם ונעניק ליקירכם שקט נפשי וודאות.

צרו קשר לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

מלאו את הטופס ונקבע פגישת ייעוץ!

שלושה שלבים להצלחה

אנחנו נעזור לך בכל שלב

משרדנו מקדיש יחס אישי יסודי ומעמיק הן מהבחינה המשפטית והן מהבחינה האישית להשגת התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותינו.

01

תהליך עבודה אישי ומוקפד

הנשזר ראשית בפגישה פרונטלית, דיאלוג דיסקרטי וישיר תוך בירור עמוק של צורכי הלקוח ואיסוף מסמכים רלוונטיים. 

02

בדיקה וניתוח המצב המשפטי הקיים

בדיקה מקיפה בספרי החקיקה והפסיקה העדכנית תוך בניית אסטרטגיה רחבה של מכלול האפשרויות והפתרונות העומדים בפני הלקוח בהתאמה אישית לצרכיו.

03

בחירת המעטפת המשפטית

הנכונה ואופטימלית עבור הלקוח בשקיפות מלאה תוך ליווי אישי וייסודי הצופה פני העתיד.

030A3030

שני אילוז

עורכת הדין שני אילוז חדד, בעלת מומחיות ייחודית בניהול תיקי צוואות וירושות. המיקוד הייחודי מעניק יתרון אסטרטגי ללקוח ונותן לו פתרונות רחבים שישפיעו עליו היום וגם צופה פני עתיד, תוך ראיית טובת הלקוח ובני משפחתו מעל הכל.

עו"ד  חדד הובילה תיקים והליכים רבים ברבדי דיני הצוואות והמקרקעין בפני בני המשפט והרשויות הרלוונטיות והביאה הישגים גדולים מול הערכאות השונות, הכל מתוך תחושת שליחות לתעל ולחתור לתוצאה האופטימלית עבור לקוחותיה.  

היכרותה המעמיקה והאישית של עורכת הדין חדד, בתחום הצוואות הינה יתרון משמעותי עבור לקוחותיה ומשרת אותם במקצועיות ובהבנה המקיפה של מכלול האפשרויות העומד בפניהם. 

משרדה מייעץ בכל היבטי דיני מקרקעין, נדל"ן מסחרי ופרטי וכן גם בסוגיות ושונות ומורכבות הנוגעות לפירוק שיתוף ויורשים בנכסי נדל"ן, הסכמי ממון, הסכם חיים משותפים, ייפוי כוח מתמשך ועוד..

עורכת הדין חדד, בוגרת תואר LL.B במשפטים ותואר M.BA במנהל עסקים. לאחר הסמכתה כחברה בלשכת עורכי הדין, עברה השתלמויות רבות בתחומי הנדל"ן ודיני המשפחה. וכן הינה חברה בוועדה לייפוי כוח מתמשך בלשכת עורכי הדין.